Celebrem la castanyada !!
Un any més celebrem la Castanyada a l'escola;

Els alumnes d'Educació Infantil explicaran el conte de La Castanyera, berenaran pa amb xocolata i ballaran i cantaran. També faran una corona de tardor.El alumnes de Cicle Inicial durant el matí faran una postal-dita de la Tardor, un postre de music i un quadre abstracte amb ingredients naturals i per la tarda treballaran el Conte de La Castanyera i menjaran castanyes.El alumnes de Cicle Mitjà faran treball de llengua sobre la tardor, contes i dites i per la tarda faran una fondue de fruits de tardor i còctels de fruites a més de menjar castanyes. Els nens i les nenes de Cicle Superior faran tallers de la Castanyada (un punt de llibre) i el Halloween i per la tarda menjaran les castanyes.Agraïm a l'AMPA que ens convidi a castanyes, ja que durant tot el matí les estaran coent, també han decorat el pati de l'escola amb la caseta de La Castanyera.

Tot el Claustre de professors i professores de l'Escola Anselm Clavé us desitja una molt bona castanyada!!

Podeu trobar enllaços per jugar i treballar La Castanyada més endavant:
La Castanyada a la viquipèdia
Per saber-ne més de La Castanyada
Dibuixos de Tardor per pintar
El otoño
Macedònia de recursos per l’educació infantil
La Castanyada - Diputació de BCN
Més dibuixos de Tardor