A l'escola aquesta vegada hem decidit, a més de celebrar la Castanyada, decorar els espais comuns de Halloween.
Decorem l'escola de Halloween

Els nens i les nenes d'Educació Infantil es preparan per veure el conte de La Castanyera
Cicle Inicial fa panellets

Cicle Mitjà

Al cicle mitjà portàvem dies treballant en guarnir el passadís: esquelets, aranyes, fantasmes,.... Durant el matí del divendres els nens i nenes de quart vam fer uns punts de llibre terrorífics, fantasmagòrics,... Són per els nostres llibres de biblioteca de classe. Per la tarda vam passejar per l'escola veient els passadissos, vam veure una pel·li i també, vam fer el berenar de festa a les classes.

Aquest any les classes de 3r hem fet panellets. Hem fet servir ametlla molta, sucre i una mica de patata bollida. Ho hem barrejat tot durant una estona i hem fet boletes que hem decorat amb ametlla, coco i pinyons. Estaven boníssims!

Cicle Superior organitza un berenar "terrorífic", amb consigna: "tots de negre"
Fent panellets a l'Aula d'Acollida
a l'Inici
a Festes