Un any més celebrem la Festa de La Castanyada a l'escola.
Durant el matí es faran activitats relacionades amb la festa, amb Halloween i amb la tardor a les classes.

A Educació Infantil celebren la Castanyada, els nens i les nenes de Cicle Inicial van al Parc del Pinetons a fer una gimkana de castanyada i els de Cicle Mitjà i Superior faran tallers diversos a l'escola.
Per la tarda tots els nens i les nenes de primària baixaran al pati a recollir les castanyes que ens ha estat preparant l'AMPA durant tot el matí per poder-les menjar a la pista, els més grans ajudaran als petits, ja que farem les parelles de padrins i fillols. 3r i 4t ho faran junts.
Els nens i les nenes d'educació infantil faran activitats al pati de sorra, ja que ve la Castanyera i els ha preparat una activitat molt xula.

Mireu les fotos que hem estat fent durant tooooot el dia. Esperem que us agradin!
Si vols fer pràctiques i aprendre més coses de la festa de La Castanyada les pots trobar aquí...

La Castanyada a l'Edu365

a FESTES