4ª JORNADA ATLÈTICA
El divendres, dia 16 de març, vam fer una Jornada Atlètica al poliesportiu de Ripollet, amb la participació dels sisses de gairebé totes les escoles de la nostra població. En aquesta Jornada els nens i nenes van realitzar, durant tot un matí, diferents proves com el llançament medicinal, salt d'alçada, relleus, curses de velocitat i d'altres, per tal de conèixer una mica més aquest esport.
Només arribar vam fer el repartiment de dorsals per a cada alumne.
Vam fer un petit escalfament per tal de prevenir qualsevol tipus de lesió, que consistia en realitzar un parell de voltes a la pista i fer els estiraments corresponents.

PROVES REALITZADES A LA JORNADA

Vòrtex punteria: havíem de passar el vòrtex per dins d'un cèrcol.
Vòrtex distancia i Disc: els llançàvem el més lluny possible, fent servir la tècnica adequada.
Salt d'alçada i de longitud: en carrera hem d'intentar fer el millor salt possible. Era molt divertit caure al matalàs i al sorral.
Pilota medicinal: llançàvem una pilota de 2 kg, intentant superar la marca que ens posaven.
Pilota de tennis: es una variant de la prova d'atletisme de llançament de pes.
Animar: mentre ens esperàvem que ens toques fer la prova, animàvem als companys.

CURSES DE VELOCITAT I RELLEUS

Un cop finalitzades les proves, vam fer o series de velocitat o curses de relleus.
Cross: en sis series diferents, tots els participants de la jornada, vam fer la prova de resistència en una distancia de 1000 metres.
Samarretes: al finalitzar la jornada ens van regalar una samarreta per cada participant. ¡Oi que estem "guapos"!....
El cansament: ens ho vam passar molt bé, ei quant vam arribar a l'escola estàvem molt cansats.

A INDEX