4ª TROBADA ESPORTIVA
El divendres, dia 4 de maig, vam celebrar la IV trobada esportiva al poliesportiu de Ripollet. Vam participar els cinquès de les següents escoles: l'Anselm Clavé, l'Escursell, El Ginesta, el Gassó, el Tiana i el San Juan. Es van fer sis equips i en cada equip hi havia nens i nenes de les diferents escoles. Per trobar-nos port+avem un dorsal que ens indicava de quin esquip érem. Hi havia l'equip dels volants, dels diàbolos, de les piques, dels cons, de les xanques i de les indiaques. En aquesta trobada els nens i les nenes vam realitzar, durant tot un matí, diferents activitats i esports.
Vam fer l'Ultimate: passant el ringo entre els companys havíem d'avançar fins a la línia de punt.
Vam fer el Beisbol: podíem triar entre golpejar amb el bat o la pala.

Vam fer el Paracaigudes: ens vam divertir molt amb els jocs que vam realitzar, a més al bellugar el paracaigudes ens donàvem aire i ens refrescàvem.

Vam fer Handbol i Hoquei: l'equip es va dividir en dos i practicàvem 10 minuts cada esport. A Handbol ens vam passar molt la pilota i vam fer un gol!
A Hoquei va ser molt guai perseguir la pilota amb l'estic i intentar marcar el gol!
Vam fer Bàsquet: l'equip es va tornar a dividir per poder fer 3x3 i 4x4. Tot i que al començament era difícil encistellar vam acabar essent uns Paus Gassols!
Vam fer volei i pilota presonera: una altre vegada ens vam dividir i mentre un grup feia Volei Total, l'altre jugàvem a pilota presonera. Va ser mol emocionant!
TOT EL GRUP
A INDEX