JOCS FLORALS 2012

Aquest 23 d'abril de 2012 hem organitzat a l'escola diverses activitats per celebrar la Diada de Sant Jordi.

Durant tot el matí els nens i les nenes de l'escola des de P-3 fins a 6è hem fet un intercanvi de llibres sota la supervisió dels membres de la Comissió de Biblioteca i amb la col·laboració de tots els i les mestres de l'escola.

Per la tarda i amb la col·laboració de la Comissió de Festes s'ha fet l'entrega de premis dels Jocs Florals celebrats.

El dia de Sant Jordi ha començat molt bé!
Durant tot el matí totes les classes han passat per la biblioteca per intercanviar llibres.
N'hi havia molt per triar i remenar i els nens i nenes del Clavé han marxat amb un llibre nou per llegir, mirar i gaudir.
Moltes gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració! I gràcies especials als nens i nenes de 6è que avui han estat els millors bibliotecaris del món.
Si voleu tenir una idea sobre com va anar la jornada feu una ullada a les fotos.

Ben aviat podras veure aquí les fotos de l'intercanvi de llibres.

Aquí pots veure les fotos de l'entrega de premis del Jocs Florals de l'escola.

Pels nens i les nenes d'EI es van entregar premis per les classe i pels d'EP es van entregar premis al 1r, 2n i 3r classificat de cada classe.