CELEBREM LA DIADA DE

SANT JORDI !!!

Aquest 23 d'abril de 2013 hem organitzat a l'escola activitats per celebrar la Diada de Sant Jordi.

Pel matí i abans d'aquesta diada ja hem anat treballant poemes, cal·ligrames, textos,...

Per la tarda i amb la col·laboració de les Comissions de Festes i Biblioteca s'ha fet l'entrega de premis dels Jocs Florals celebrats. S'han entregat dos premis pels nens i les nenes de parvulari de cada nivell i un primer, segon i tercer premi per a cada nivell d'educació primària.

L'AMPA ha aprofitat per entregar el premi a la guanyadora del disseny del logo de l'escola i durant tot el dia ha estat venent llibres i roses en una paradeta muntada al pati.

A continuació podeu veure una mostra dels treballs de l'escola i el reportatge de l'entrega de premis.