SANT JORDI 2016

JOCS FLORALS

Per celebrar aquesta Diada de Sant Jordi, els cicles han programat les següents activitats::
Educació InfantilI: Treballs de Sant Jordi i representació de la llegenda.
Cicle Inicial: Dracs sorpresa.
Cicle Mitjà: Faran dracs disfressats amb lletres i números. I 4t dibuixarà l’auca de Sant Jordi.
Cicle Superior: 5è, treballaran textos. 6è, farà el taller de cuina.

Al migdia i per la tarda hem convidat a les famílies per visitar l'escola i també hem venut els punts de llibre solidaris per Save the Children.

Gràcies a tots i totes per col·laborar amb nosaltres!

Aquí teniu el llibre amb els treballs dels Jocs Florals de l'escola.

Dins el llibre podreu veure els treballs seleccionats per ser presentats als III Jocs Florals Escolars de Catalunya, un dels 3 seleccionats, el treball del Marc de 2n B, ha passat a la Fase Territorial i a l'acte a celebrar el 18 de maig sabrem quins passen a la Fase Nacional.

Els nens i les nenes que s'han quedat al menjador han gaudit d'allò més amb les fotografies que s'han fet:

Per la tarda s'ha fet l'entrega de premis dels ja tradicionals Jocs Florals de l'escola:

INICI
FESTES