La nostre escola ofereix servei de menjador a l'alumnat, essent l'empresa Shers qui gestiona el servei, la capacitat màxima és de 96 places organitzades en 3 torns, EI de 12'30 a 13, 1r i 2n de 13 a 14 i 3r, 4t, 5è i 6è de 14 a 15.
El nombre d'alumnes que tenen beca de menjador per part de Serveis Socials està al voltant de 40 nens i el preu del tíquet ha estat de 6.06 €
El primer plat s'elabora fora del centre habitualment i el segon segons sigui.
El nombre de monitors que tenim és de 8, distribuïts de la següent manera: per P-3 dues monitores, P4 i P5 en tenen tres, per 1r n'hi ha una, per 2n, també i pels grups de 3r, 4t , 5è i 6è una més.

El nombre de nens i nenes que ha utilitzat el servei de menjador està al voltant de 144 alumnes de mitjana, ja que el nombre d'usuaris varia segons el dia.

Per part de l'empresa s'ofereix l'activitat de Ludoteca pels nens i nenes que s'organitza en horari setmanal i per tram d'edat.
Els nens i les nenes de P-3 un cop han dinat van a fer la migdiada i/o relaxació.
També s'organitzen activitats de dinamització de jocs al pati que està finançat pel Pla d'Entorn de l'Ajuntament de Ripollet.

Aquest mes de maig a la Ludoteca, s'ha organitzat una activitat de maquillatge
Si vols saber el menú d'aquest mes
Tornem a l'index