Segons ens han informat en data 5 de febrer:

"En relació amb el Pla de Consum de Fruita a les escoles del curs 2012/2013 al qual està adherida la vostra escola, us informem que, per qüestions pressupostàries, durant el mes de febrer no podrem lliurar fruita a les escoles, tal com havien previst a l’inici del curs.

Tan aviat ens confirmin el pressupost del qual disposen per Pla d’aquest curs escolar, us enviarem la informació amb les dates concretes de lliurament a la vostra escola, que esperem pugui ser el proper mes de març.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració"

A l'escola la fruita entra sola és una campanya per promoure el consum de fruita entre els escolars.
Menjar fruita és sa i divertit! I els més petits ho descobreixen amb el Pla de consum de fruita a les escoles, una iniciativa de la Unió Europea que a Catalunya es fa efectiva mitjançant una acció coordinada dels departaments d'Agricultura, Salut i Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
Està demostrat el benefici de consumir 5 racions al dia de fruites i verdures (tres peces de fruita i dues racions de verdura).
Què és una ració de fruita?
- 1 peça mitjana de poma, pera, taronja, préssec, etc.
- 1 o 2 talls de síndria, meló, pinya, etc.
- 1 bol de cireres, maduixes, etc.
Què és una ració de verdura?
- 1 plat de verdura cuita, mongeta tendra, espinacs, crema de carbassó, minestra, etc.
- 1 o 2 tomàquets amanits, etc.
- 1 plat d'amanida variada, etc.
Joc interactiu de la fruita
I ara podeu descarregar-vos gratis el joc més divertit del curs, disponible per a ordinador i aviat com a aplicació mòbil (iOS d'iPhone i Android).
Joc de la fruita per a ordinador
Aplicació en format Flash
Joc de la fruita per a Android
Disponible a Google Play
Joc de la fruita per a iOS (iPhone)
Disponible a App Store

Aquest pla consisteix a distribuir gratuïtament fruita i verdura fresca als escolars de 2n cicle d'educació d'educació infantil i de primària (infants de 3 a 12 anys) de centres educatius de Catalunya, que ho sol·licitin.
Durant el curs escolar, una setmana de cada mes, es distribuirà fruita i/o verdura seleccionada en funció de l'estació de l'any, la proximitat i la qualitat.
La fruita es repartirà entre els nens i les nenes dins del recinte de l'escola, perquè en consumeixin durant l'esmorzar i/o el berenar.
Els centres educatius rebran un calendari que indicarà les setmanes en què es farà la distribució dels productes seleccionats i podran consultar la informació sobre les fruites i les verdures, així com diverses activitats de suport de la campanya en aquesta pàgina i en els portals del Departament de Salut i de Família i escola.

El mes de novembre ens van fer arribar mandarina, pera i raïm

Els mesos de febrer i març s'ajornat l'enviament de fruita per manca de pressupost.

En data 20 de març ens comuniquen la fruita que es preveu subministrar pels mesos d'abril, maig i juny i és la següent:

ABRIL 2013 - MADUIXOT, POMA I TARONJA

MAIG 2013 - PERA I PLÀTAN

JUNT 2013 - POMA, CIRERA O ALBERCOC

mandarina
pera
raïm
poma
taronja
tomàquet cherry
pastanaga
plàtan