PARADETES PER
LA MARATÓ

Un any més ens sumem a les activitats que s'organitzen en motiu de La Marató de Tv3 que enguany va destinada a les malalties neurodegeneratives.
Amb aquest motiu tornem a organitzar, el dijous 12 de desembre, la venda de treballs manuals fets pels nens i les nenes de l'escola, el preu de cada treball és d'1€. La venda es farà a les 12'30 i a les 4'30 a la pista de l'escola.
Enguany hem recollit 606,- € !!! Gràcies a tots i totes !!!
El moment en què ens van mostrar a La Marató!!!
LA MARATÓ 2012

Les Paradetes per La Marató 2012 han estat un èxit!!

Hem recollit aproximadament 529€.

Gràcies a tots i a totes per col·laborar, tant els nostres nens i nenes fent els treballs com a les famílies i el personal de l'escola.

La profe del nostre cole, la Tere va ser entrevistada al programa El que presenta la Sívia Còpulo a Catalunya Ràdio el mateix diumenge 16 de desembre. A continuació teniu la part del programa on la Tere ho explica.
Si vols el díptic clica a la imatge...
A FESTES
A INDEX