Escolta'ns!

Els dies 3 i 4 de novembre hem sortit a Ràdio 4 en el programa L'ALTRA RÀDIO A L'ESCOLA.

L'Altra Ràdio a l'escola és una iniciativa de Ràdio 4 conjuntament amb el Departament d'Educació.

L'objectiu d'aquest programa és obrir una finestra a les activitats radiofòniques que realitzen els centres en el Marc d'una ràdio pública d'abast nacional.

PROJECTE D'INNOVACIÓ EDUCATIVA DEL CEIP ANSELM CLAVÉ

A finals del curs 2005-2006 se'ns va concedir el Projecte d'Innocació Educativa en Educació Audiovisual.

Aquest projecte es treballa a diferents cursos i des de l'aula d'informàtica:

4t.
Inicarem la web dels alumnes
5è.
Acabarem la web d'alumnes i la penjarem a Internet, fem a continuació activitats d'edició de vídeo.
6è.
Farem programes de ràdio.

Des del Seminari d'Audiovisuals també farem gravacions amb intenció d'emetre-les a través de la ràdio local. Aquesta activitat es desenvolupa en el marc de diferents escolar i amb l'ajut i suport del Centre de Recursos de Ripollet.

Els nens i les nenes de 6è ja eStem fem els assajos per transmetre el nostre programa de RÀDIO