Des del curs 2007-2008 l'escola ofereix el Servei d'Acollida Matinal (SAM), gestionat per l'AMPA, l'horari és de 8 a 9 del matí, es fa a la Ludoteca i té un cost de 3'5 € per esporàdics i de 35€ mensuals als fixes durant el curs 2009-2010. La monitora que porta aquest servei és la Teresa.

El menjador és un servei que ofereix l'Ajuntament de Ripollet a totes les escoles públiques del municipi.
Al menjador també treballem les festes i el decorem tant per celebrar-les com per treballar les estacions de l'any.
Durant aquest estiu 2009 ens han pintat el menjador
En aquest moment hi ha set monitores que són: la Toni, la Loli, la Marci, la Nuri, la Geno, l'Ani, la Manoli i la Marta.a més tenim una persona encarregada de la ludoteca en horari de migdia que és la Vero i la cuinera i encarregada del menjador és la Teresa.. Hi ha una coordinadora de l'empresa que al mateix temps és la dietista que s'ocupa de fer els menus que es fan arribar als nens a principi de cada mes. Tots aquests monitors pertanyen a l'empresa Serhs contractada per l'Ajuntament.
Els nens més petits (P-3, P-4, P-5), després de rentar-se les mans comencen a dinar a les 12.00 h. La resta dels alumnes poden gaudir dels jocs col·lectius, manualitats, dibuixos,... que ofereix la ludoteca fins a les 13h o les 14 h, tot depenen de l'edat i s'en van a dinar.
Quan acaben de dinar els nens de P-3, cada dia, abans d'anar a dormir, van una estoneta a la ludoteca, mentre que P-4 i P-5, 1er i 2n fan diferents horaris assegurant que tots els alumnes puguin passar-hi un cop per setmana
El personal que s'encarrega de fer la neteja a l'escola són: la Maria del Mar, la Carmeli, la Cati i la Julia.