SETMANA CULTURAL DE

L'AIGUA

Presentació del web de l'aigua

Els alumnes de la nostra escola treballaran durant tota aquesta setmana activitats i continguts relacionats amb l'aigua. Aquest treball el desenvolupen, principalment, en diferents activitats organitzades per cicles.
Ed. Infantil

Com a fil conductor treballen el conte EL DOS NÚVOLS AMICS de l'Enric Larreula

Cada matí els nens i les nenes tenen una activitat motivadora en la que treballen: els estats de l'aigua, el cicle de l'aigua i utilitats i experiments amb aigua.

El dimarts els de P-4 marxen d'excursió a l'Aquarium i els de P-3 i P-5 fan treballs a l'aula.

La resta de dies fan els següents tallers: pescar, classificar la pesca, fer un pal d'aigua, i decoració de passadissos i vestíbul.

El dijous per la tarda menjaran la truita i la botifarra.

C. Inicial
Durant tota la setmana decoraran el passadís .
Faran tallers diaris i rotatius de: Cicle de l'aigua, presentació del power point: Les 3 Bessones i l'aigua, experiments amb aigua i animals d'aigua.
El dijous aniran a menjar la truita al la vora del Riu Ripoll i el divendres acabaran el dossier de l'aigua.
C. Mitjà
Durant tota la setmana decoraran el passadís .
Faran tallers diaris de: joc sobre el repartiment i disponibilitat de l'aigua al planeta, mural sobre el consum domèstic, debat sobre desigualtats en el repartiment, comparativa de consums i envasos i visionat de la pel·lícula "El sueño del Africa", tindran a l'espai lector la Biblioteca del agua
El dijous aniran a menjar la truita.
Els de 4t faran una cacera del tresor (informàtica) titulada La Cacera de l'aigua.

C. Superior
Durant tota la setmana decoraran el passadís .
Tallers diaris i rotatius de: Cicle de l'aigua, Sons d'aigua, papiroflexia.
Visionaran el documental "Una verdad incomoda" i un powe point de l'Atlàntida.
Des d'anglès els de 5è redactaran Consell per estalviar aigua i els de 6è treballen la paraula "aigua" en molts idiomes.
Tot el cicle treballarà la Webquest de l'aigua a l'aula d'informàtica.
El dijous aniran a menjar la truita tot celebrant el tradicional CONCURS DE TRUITES
Anglès
Fan treballs i tallers relacionats amb el tema de l'aigua tot treballant la llengua anglesa.
Música
En diferents nivells treballen l'audició "Aquari del Carnaval dels animals" de Saïnt-Saens, la canço "La carpa" de la Tresca i la Verdesca i l taller "Fem música amb l'aigua".
Ed. Física
Treballen els següents jocs: "Salvem els peixos", "Descobrim què s'amaga a sota dels cons!", "Animals marins" i "El cicle de l'aigua" en expressió corporal.
DIJOUS GRAS
INICI