ASTRONOMIA
  Durant el segon trimestre treballarem el tema de l'ASTRONOMIA, i farem la cloenda tot celebrant la Setmana Cultural del 20 al 27 d'abril.

Les imatges de la gimkana de la Cloenda:

Es vanorgatnizar al tots els nens i les nenes de l'escola des de P-3 fins a 6è en equips d'aproximadament 13 persones i havien d'anar passant per les proves que havíem preparat tots els i les mestres. Aquests són:

1. BUSCA I TROBA.
2. PARAULES DE L'UNIVERS.
3. GALÀCTICS (PART 1)
4. GALÀCTICS (PART 2)
5. CONTRUÏM L'ESPAI.
6. SATURN, PLUTÓ, MART I URÀ.
7. LA GUERRA DE LES GALÀXIES.
8. L'ESTRELLA
9. ENDEVINALLES ATÒMIQUES.
10. ANEM A CONSTRUIR L'ESPAI.
11. TU JA L'HAS VIST?
12. PLUJA DE METEORITS.
13. INVENTA UN PLANETA.
14. SENT L'UNIVERS.
15. BREAK THE CODE.
16. CERQUEM!
17. TELECOMUNICACIONS INTERESPAIALS.
18. ALLUNATGE.
19. QUI ÉS L'ÚLTIM?
20. QUATRE EN RATLLA ASTRONÒMIC
21. PUNTERIA PER L'ESPAI.

Per això hem decorat tota l'escola, des de l'edifici d'educació infantil al cicle superior.

¿QUÉ ES LA ASTRONOMÍA? - PRESENTACIÓ
  ASTROAMICS
  ASTRONOMIA A ED. INFANTIL
  NOSTRANAU
  ASTRONOMIA PER A NENS I JOVES
  L'UNIVERS AL TIANA
  DEPARTAMENT D'ASTRONOMIA I METEREOLOGIA DE UB
  L'UNIVERS A L'ESCOLA
  EDUCACIÓ I LES TIC: RECURSOS PER TREBALLAR L'ASTRONOMIA
  ELS PLANETES
  ESTELS I PLANETES
  ORIGEN DEL UNIVERSO - PRESENTACIÓ
  APPS D'ASTRONOMIA PER A ANDROID
  Document en pdf amb material didàctic per treballar L'astronomia a les aules publicat per la Univesitat de Barcelona
  Vídeo de TV3 - Quin és l'origen de l'univers? Vidéo: Les 8 planètes de notre système solaire en animation 3D

Vídeo: MOVIMIENTO DE ROTACIÓN Y TRASLACIÓN : DOCUMENTAL COMPLETO de CienciasOsgam S.A.
La Eduteca - Vídeo: El Sistema Solar

Canal de Youtube La Eduteca per l'àrea de Conocimiento del Medio y també de Matemáticas.

Este es el espacio multimedia y visual de "La Eduteca". En este canal podrás encontrar todos los vídeos didácticos y pedagógicos elaborados por mí dentro del proyecto "La Eduteca".

Esta plataforma sirve como canal para incluir contenido visual para alumnos de Primaria e Infantil. Son vídeos cortos y ágiles, pensados para ser proyectados en una clase de Primaria, que nunca tienen una duración superior a 10 minutos y que por tanto, son aptos para poder complementar nuestra práctica docente. NO SE TRATAN DE VÍDEOS CON LOS QUE SUSTITUIR LA EXPLICACIÓN, SINO DE COMPLEMENTARLA.

a l'Inici
a Setmanes Culturals