Em dic Anna, tinc nou anys i vaig a l’escola CEIP Anselm Clavé.
De la meva escola m’ agraden els patis, la informàtica i les professores Elia i Montse.
El que no m´agrada són les mates i que em molestin.
Quan sigui gran vull ser model o cantant i també vull ser actriu.
Primer he obert amb el Paint Shop Pro les fotos després vaig buscar diferents efectes i després la vam pintar com ens va semblar i per últim vam desar les fotos i les vam guardar cada un a la seva carpeta.

Primer de tot es vam ficar al PAINT vam fer el dibuix que volien fer. El vam pintar com ho volíem fer i després anàvem a l'ANIMATION perque es mogués i al final es veia com canviava la imatge.

En el meu temps lliure m'agrada jugar amb l'ordinador perquè tinc un joc que emb van donar al macdonals que és de fades i m'agrada molt perquè la fada que tinc jo l'haig de cuidar donar-li el que li agrada per menjar que és el raïm i tambe li agrada que li facin pessigolles, és molt simpàtica.I m'agraden el planetes.