Em dic Aida, tinc deu anys i vaig a l'escola CEIP Anselm Clavé.
De la meva escola m'agrada la iniciació esportiva, la informàtica i els amics.
El que no m'agrada gens són els deures perque són molt difícils i avorrits.
Quan sigui gran vull ser policia local
Vem utilitzar el programa Paint Shop Pro i hem fet aquestes cares deformades i amb pintura, esprais...Tots ens vam fer fotos i la Teresa va posar les fotos a l´ordinador. I amb les cares ens reiem molt de cada cara.
Ens hem fet una foto i l'hem retallat per la meitat i després l'hem dibuixat no igual però semblant a la nostra, molt poc s'ha sembla i així va quedar de "xulu".
Hem fet molts dibuixos, i estàvem guardant tota l'estona, una mica pesat però era molt "xulo".Vem fer dibuixos de tota mena, semblava una pel·lícula de la seva reproducció.
En el meu temps lliure m'agrada molt "El internado" és la meva sèrie preferida, sempre estic a la seva pàgina web i ja comença la 3ª temporada. Que "xuli"!.