Em dic Arnau, tinc deu anys i vaig a l'escola CEIP Anselm Clavé.
De la meva escola m'agrada la meva classe, la meva professora i els amics.
El que no m'agrada gens són els deures quan són dificils perquè costen.
Quan sigui gran vull ser dissenyador de roba.

Per fer aquestes fotografies primer vam obrir un programa que es deia Paint Shop Pro i vam posar la fotografia original. Després vam decorar la fotografia original amb l'spray , el pot de pintura , les vem deformar...I cada cop que feiem alguna cosa guardàvem la fotografia i al final van quedar així.

Per fer la mitja cara, primer vam anar al programa Paint Shop Pro, després vam posar la nostra imatge i vam tallar la cara per la meitat, i tot seguit vam dibuxar la nostra cara i ens va quedar aixi.

Per fer l'animació, primer vam dibuixar alguna cosa, després vam pintar el dibuix, el vam guardar i vam fer més dibuixos iguals de diferents colors, vam montar la pel·lícula i va quedar així.
En el meu temps lliure m'agrada dibuixar, mirar la televisió, jugar a l'ordinador, escoltar música, jugar a bàsquet... Però a vegades tinc poc temps lliure perquè haig de fer els deures.