Em dic Eric, tinc deu anys i vaig a l' escola ceip Anselm Clavé.
De la meva escola m'agraden les socials, els meus companys i les assignatures.
El que no m'agrada gens és que em castiguin perquè perdo el temps avorrint-me.
Quan sigui gran vull ser arquitecte.
Vam utilitzar un programa que es diu Paint Shop Pro per fer aquestes boniques fotografies.També utilitzàvem un programa que es deia Dreamweaver per fer la web i amb el Paint Shop Pro vam deformar aquestes fotos.

Vam retallar aquesta foto per la meitat amb el Paint Shop Pro. Al començar a fer-lo, vem seleccionar el pinzell per dibuixar l´altra mitja cara. I per pintar vam utilitzar el pot de pintura, per seleccionar els colors que vulgui.

Vam fer molts dibuixos, per fer aquesta animació. Cada vegada que feiem alguna cosa, desàvem el dibuix i després vam fer el canvi de colors.

Jugar a la Play Station2, faig els deures, veig One Piece uns dibuixos animats, jugo a bàsquet, escolto música i miro webs de videojocs. Això ho faig en el meu temps lliure.