Em dic Fabian, tinc deu anys i vaig a l'escola C.E.I.P. Anselm Clavé.
De la meva escola m'agrada la informàtica, els meus companys i la iniciació esportiva.
El que no m'agrada gens són els deures perquè en posen molts

Vam obrir el Paint Shop Pro per deformar les fotos i després vam pintar amb el pot de pintura, l'esprai, etc.

Ens vem ficar al Paint Shop Pro i vem retallar mitja cara i després la vem pintar i a l'acabar vem guardar la fotografia.

Vem fer molts dibuixos i els vem guardar, fèiem una part del dibuix ho guardàvem, a l'acabar li vem donar animació i així han quedat (jo he fet una "calavera").

El que faig en el temps lliure és: jugar a la nintendo DS, llegir, dibuixar, jugar a l'excalestric, jugar a la play, escoltar música, miro per la finestra, m´agrada jugar als escacs amb el meu pare, faig taekwondo al gimnàs, jugo als dards, i moltes coses més.