Em dic Irene, tinc deu anys i vaig a la escola CEIP Anselm Clavé .
De la meva escola m'agrada: plàstica , matemàtiques i informática.
M'agrada com faig la feina, em diverteixo molt amb la manera d´aprendrer amb la meva professora.
El que no m´agrada gens són: les pilotes dels patis perquè tenen tot el pati i donen
Als altres.quan sigui gran vull ser profesora de guardería o dissenyadora
.

Primer de tot vam anar al programa Paint Shop Pro.Tots ens vam fer una foto, la Teresa va posar totes les fotos a l´ordinador. Amb el programa Paint Shop Pro, vam deformar les fotos i vam pintar-les amb pintura, spray....i ...mireu com ha quedat, molt bonic.

Quant ja hi havia programa Paint Shop Pro. Vam retallar la mitja cara i la vam dibuixar, i... així va quedar!es fotos a l´ordinador, ens vam posar al
Vam fer un dibuix i ho vam guardar,després vam fer el mateix dibuix però afegint una cosa o treient alguna cosa, pintar-lo..., així fent-ho moltes vegades i ho vam desar. Després amb tots els dibuixos que vam fer, vam fer una petita reproducció.
En el meu temps lliure jugo amb el meu germa petit.També em poso a l´ordinador, (al mesenger) o faig traballs amb l´ordinador. També pot ser que em llegeixi però més aviat ho faig per la nit. També m'agrada veure "El Internado".I tambe pot ser que vegi fama.