Em dic Jose, tinc deu anys i vaig a la l'escola CEIP Anselm Clavé.
De la meva escola m' agrada el pati cobert, els companys i el treball.
El que no m'agrada gens són els deures perquè són molt avorrits
Quan sigui gran vull ser mosso d'esquadra.

Vam utilitzar el programa Paint Shop Pro per deformar les fotos i les vam decorar amb pintura, esprais...

Es vem fer una foto, i després van entrar al paint shop pro per fer la mitja cara, despres la vam pintar amb pintura i va ser molt divertit, després van observar le caras dels demés companys i ens vam divertir una estona amb totes les cares.

Vam fer un dibuix amb el programa paint shop pro i cada vegada que posàvem una ralla o algo diferent havíem de desar-ho, després cadascú escollia el que volia que s'anés fent el dibuix com ho havíem fet nosaltres i vam veure els dibuixos de el companys i tots són molts guapos.

En el meu temps lliure m'agrada fer karate i jugar a la play, psp... i menjar. També jugo a futbol, jugar a futbol quan més m'agrada és quan el meu millor amic, el Juanma, va amb mi.