Em dic Paola, tinc 9 anys i vaig a l'escola CEIP Anselm Clavé .
De la meva escola m'agrada la plàstica, la informàtica i el català.
El que no m'agrada gens són els deures perquè n'hi ha molts.
Quan sigui gran vull ser professora.

Vam utilitzar Paint Shop Prop després de fer les fotos, les vam deformar, vam agafar pintura i vam decorar la foto i ho vaig fer amb pintura, esprai etc ......
Primer vam fer-nos una foto, la Teresa les vam posar a l'ordinador, vam agafar el llapis vam dibuixar la mitja cara i després vam agafar pintura i vam pintar -nos i així va quedar de bonic.
Vam fer molts dibuixos els vam pintar els van guardar, cada vegada que féiem alguna cosa la desàvem i després vam veure els dibuixos dels companys i van ser molt macos.

El meu temps lliure jugo amb la meva germana estones per la nit em poso a llegir un conte molt divertit, tambe miro la tele OPERACION TRIUNFO , FAMA ... Vaig a donar voltas amb la meva avia. Tambe estic una estona a l'ordinadior, al msenger i aixo faig al meu temps lliure.