l'Animation Shop he fet l'animació del meu nom per posar-la com a títol. L'efecte que he escollit fa que el meu doni boltes.

L'hem fet amb el Paint Shop Pro.Hem anat divuixant par per par i cada part , mentres o feien naven guardant.

Hem fet moltes animacions en una sola foto.

Aixo l'hem fet amb el programa  el gim.La foto de la dreta te dos passos. Primer dibidir les fotos en quatre i despres e possad un bidre i una escala de cargol.La foto de la dreta te dos passos.El primer pas, escollir els colors i el segon pas, es possar efecte borros.
Aquestes animacions i l'hem fet amb el Paint Shop Pro.L'hem fet ha partir d'una fotografía.

Ens hem fet amb el programa amb el paint.Ens hem dibuixat la altra part de la cara i ens han quedat molt bé.

Son divertides oiiiii !!!!!!!!!?

Molan

Lhem fet amb el warhol. Le dividit en vastantas fotos. He utilitzat els colors del parchis.

a que estic diferent eeeehh!!!!!!!
Aquesta imatge l'he fet amb l'animation shop. Hem ajuntat  totes les imatges.

DISFRUTA DE LA PEEEEL.LI!!!!!!!!!

En el meu temps lliure magrada fer: jugar a la DS al joc Estail Butic, fer acrobàcies i veure la televisió