Em dic Cristobal , tinc 10 anys i vaig a l´escola Anselm Clavé.
De l´escola m'agraden la informàtica, les socials i la gimnàstica.
El que no m'agrada gens és el català.
Quan sigui gran vull ser massagista i tunejador de cotxes.

Agafem un color i un altre i guardem como. Vam agafar una foto que ens va fer la Teresa i la vam anar deformant i a continuació ho anavem guardant.

Vam agafar la mateixa foto i li vam suprimir la meitat, despré vam dibuixar i la vam pintar.

Primer vaig agafar el llapis del paint shop pro vaig dibuxar les orelles, després li vaig dibuixar la boca i els ulls i ho vam guardar, a continuació vaig dibuixar uns dits i ho vaig guardar.

Vaig pintar-lo tot, els ulls de vermell, el cos de verd i el fons de diferents colors.

En el meu temps lliure m'agrada jugar amb els amics, xatejar, jugar a jocs del minijuegos, anar al parc, al polideportiu, escoltar música del porta i jugar a la pley. També m´agrada veure la web (pressing catch).