Em dic David, tinc 9 anys i vaig a l'escola Anselm Clavé.
De la meva escola m' agrada la informàtica, la gimnàstica i la plàstica.
El que no m'agrada gens ès el català.
Quan sigui gran vull ser informàtic o futbolista .
Vam deformar la nostra foto de diferents maneres, després el fons ho vam pintar amb colors diferents. Acontinuació vam obrir la nostra carpeta per guardar les nostres fotos, i ja estaven a punt.
Li vam treure una mitja part de la cara, després vam dibuixar la nostra mitja cara que faltava, a continuació la vam pintar, ens va sortir una mica malament, però val la pena i va ser molt divertit.

Primer la vam divuixar una part del dibuix i ho vam guardar, després i li vam possar el color i ho vam guardar va ser molt divertit i molt guay.

Al final em va quedar una cara amb una berruga.

Jo en el meu temps lliure m´agrada jugar a la play, jugar a futbol, xatejar, anar amb la bicicleta, anar al parc, jugar amb l´ordinador, escoltar música del porta i veure pressin catch raw o smack down.