Em dic Raquel, tinc 9 anys i vaig a la l'escola Anselm Clavé.
De la meva escola m'agraden les festes, la informàtica i els experiments .
El que no m'agrada gens és la coberta.
Quan sigui gran vull ser professora d'informàtica o pedriatra.

Vam deformar la nostra foto de diferents maneres, després el fons ho vam pintar amb colors diferents. A continuació vam obrir la nostra carpeta per guardar les nostres fotos, i ja estan a punt.

Li vam treure una mitja part de la cara, després vam dibuixar la nostra mitja cara que faltava, a continuació la vam pintar, ens va sortir una mica malament, però val la pena i va ser molt divertit.

Primer vam dibuixar una part del dibuix i ho vam guardar, després vam fer una altra part del dibuix i ho vam guardar un altra vegada i ho vam pintar de diferents colors i cada vegada que feiem algo ho guardavem.
Quant tinc temps lliure m'agrada jugar amb l'ordinador i tanbé veure la tele,llegir i moltes coses mes.

enrere