Em dic Sandra, tinc 8 anys i vaig a l'escola Anselm Clavé.
De la meva escola m'agraden les festes, els profes i les assignatures.
El que no m'agrada géns son els deures.
Quan sigui gran vull ser astronauta i cambrera.
Vam deformar la nostra foto de diferents maneres, després el fons ho vam pintar amb colors diferents. A continuació vam obrir la nostra carpeta per guardar les nostres fotos , i ja estaven a punt.
Li vam treure una mitja part de la cara, després vam dibuixar la nostra mitja cara que faltava, a continuació la vam pintar, ens va sortir una mica malament, però val la pena i va ser molt divertit.
Primer vam dibuixar una part del dibuix i ho,vam guardar despres vam fer una altra part del dibuix i ho vam guardar una altra begada i i ho vam pintar amb diferents colors i cada vegada que feiem algo ho guardavem.
En el meu temps lliure m'agradan fer moltes coses com per exemple:m'agrada escoltar al meu germa quant toca la guitarra electrica i veure la web del cole.