Em dic Alba, ,tinc 10 anys, vaig a l'escola Anselm Clavé.

De la meva escola m'agrada el pati,educasio fisíca,informatica i juguar amb les mebes amigues.

El que no m'agrada gens són, les socials, les naturals,la música i l´anglès.

Quan sigui gran vull ser peruquera.

Amb el Paint Shop Pro, fent servir l´eina d´efectes i deformacions hem aconseguit aquestes imatges. I pintant el fons amb el color que volíem hem aconseguit aquests resultats.

Primer vam fer una fotografia de la nostra cara, després amb el Paint Shop Pro vam suprimir la meitat de la cara, la vam dibuixar i la vam pintar dels colors que volíem i el resultat va ser aquest.
Vam fer un dibuix, el vam desar tota l´estona, després amb l´assistent d´animacions de l´Animation Shop, i vam muntar aquesta animació.
El que més m´agrada és jugar amb les meves millors amigues, estar en el habbo, fer sopes de lletres quan estic a casa d'uns amics, també el msn i anar amb bicicleta amb els meus amics.