Em dic Carla , tinc onze anys i vaig a l'escola Anselm Clavé.

De la meva escola m'agrada jugar amb la meva companya, i també m'agrada fer anglès amb l'Anna perquè ella és molt divertida.

El que no m'agrada gens és fer controls de naturals i socials.

Quan sigui gran vull ser una cantant.

La Teresa ens va fer una fotografia i després nosaltres ens vam ficar al Pain Shop Pro hem anat a "imagen" a posar-nos unes formes que ens agradin més i quan teníem les formes fetes les hem guardat a la nostra carpeta.
Hem anat al Paint Shop Pro. Hem tallat la fotografia per la meitat. I l'altre meitat l'hem dibuixat nosaltres i després l'hem guardat a la T d'alumnes i a la nostra carpeta.
Hem anat a Paint Shop Pro. Hem dibuixat un dibuix com volguem. I després hem anat a l'Animation Shop a guardar de pas a pas.
La cosa que més m'agrada fer és buscar l'informació de Super Junior a Internet. I cada vegada quan trobo una fofografia nova de Han kiung doncs de seguida la guardo al meu àlbum de fotos, ara tinc més de 71 fotos de Super Junior!!!

ENRERA