Em dic Noelia, tinc deu anys i vaig a l'escola Anselm Clavé.

De la meva escola m'agrada fer informàtica, educació física i anglès.

El que no m'agrada gens és fer naturals.

Quan sigui gran vull ser disenyadora de roba moderna i obrir una botiga d'això o potser vull ser actriu.

La Teresa ens va fer la foto i amb el programa paint shop pro ens vam modificar donant-nos formes rares i divertides.A una foto en vam pintar la mitja cara,ha quedat molt graciós.
Primer vem anar al paint shop pro,vam dibuixar una flor a trossos cada tros que feiem ho anavem guardant,i quan la flor ja estava acabada ho vam guardar i ho vam començar al animation shop.

El que més m'agrada fer en el meu temps lliure es conectar-me a la web de l'escola per veure les fotos dels companys i veure les meves.També em conecto a la pàgina web de les Barbie's, és molt divertida!! També m'agrada jugar a bàsquet i ballar.

ENRERA