Em dic Sheyla, tinc 11 anys i vaig a l'escola Anselm Clavé.

De la meva escola m`agrada fer educació Física, plàstica i les socials , i m' agrada jugar amb les meves amigues .

El que no m'agraden són l'anglès i els càstigs.

Quan sigui gran vull ser metge o veterinària.

Amb el Paint Shop Pro, fent sevir l´eina deformacions hem aconseguit aquestes imatges. I pintant el fons del color que volíem hem aconseguit aquests resultats.
Primer vam fer una fotografia de la nostre cara, després amb el Paint Shon Pro, vam suprimir la meitat de la cara, després la vam dibuixar i la vam pintar dels colors que volíem i el resultat va ser aquest.
Vam fer un dibuix, el vam anar desant tota l'estona. Amb l'assistent d'animacions de l'Animation Sho vam muntar aquesta animació.

El que m´agrada fer és jugar amb les meves amiges , jugar amb l' ordinador i amb el msn i fer sopes de lletres.