Em dic Silvia, tinc 11 anys i vaig a l'escola Anselm Clavé.

De la meva escola m'agraden les Mates, l'educació especial ,les meves amigues que tinc que són molt maques i molt alegres i la megi amiga es la Noelia i els amics q son molt macos.

El que no m´agrada gens és l'Àngles, però la Anna si que m'agrada, n'hi que els meus amics se enfadin a mi.

Quan sigui gran vull ser vendedora del Zara i de la Mango.

Hem d'entrar el Paint Shop Pro, anat a imatges i fent servir els efectes i les deformacions he aconseguit aquests resultats.
Primer ens van fer una foto amb la camara de fotos, la van passar a l'ordinador. Quan ja estava guardada a l'ordinador la vam obrir amb el Paint Shop Pro, van esborraer la meitat de la cara i després la vam dibuixar i la vam pintar tot obtenint aquest resultat.
Vam fer un dibuix i el vam anar desant tota l'estona, i cada vegada el desavem, amb l'assistent d'animacions de l'Animation Shop vam muntar l'animació i quan van acabar la vam guardar.