Em dic Alex, tinc 11anys i va ig a l´escola Alsem Clavé . De la meva escola m´agrada les mates i les sortides. El que no m'agrada gens és la música.

Quan sigui gran vull ser jugador de futbol. Els animals que més m'agraden són les serps, el ratpenat, els gossos i els hamsters.

Aquestes fotos les vam deformor amb el paint shop pro,va ser deformacions i efectes. Va ser molt divertit!
Vem fer-nos una fotografia, vem esborrar la meitat de la foto, després haver de dibuixar l'altre meitat de la foto.
Primer vem fer un dibuix, cada vegada que feiem un dibuix el guardavem. Després amb l' animation shop vem formar l'animació.
A mi m'agrada el Barça i també m'agrada Escenas de matrimonio, el meu personatge preferit és l'Avelino.

ENRERA