Em dic Andrea Navarro Belmonte , tinc 11 anys i vaig a l'escola Anselm Clavé. De la meva escola m'agrada les excursions, les colònies i les assignatures divertides . El que no m'agrada gens són les assignatures que és te que escriu-re molt. Quan sigui gran vull ser mestra d'aquesta escola.

Primer vem escriure un text on explicaven com ens deiem, quants anys teniem... etc. Ho vem posar al principi de tot de la pagina web.

Després vem posar una foto que ens vem fer fa molt temps, i la vam ficar a l' ordinador i en animació la vem desformar i també li vem posar efectes.

També amb la foto que ens vem fer la vem partir per la meitat i vem tenir que dibuixar el tros que faltava.

Primer vem dibuixar el que volíem, després ho vem pintar, i cada vegada que canviaven alguna cosa l'havíem de guardar, amb l'animation shop li vem acabar fent l'animació.

A mi m'agrada molt veure el "INTERNADO" que és una sèrie que surt a Antena 3 i també m'agrada molt la colònia, soc una fanàtica d'olorar colònies sobretot la de la Mio Amichi.

ENRERE