Em dic Andrea, tinc 11 anys i vaig a l´escola Anselm Clavé. De la meva escola m´agrada el pati, el gimnas i les amigues. El que no m´agrada gens son els lavabos per que fan molta pudor. Quan sigui gran vull ser viatgera per salvar animals amb perill d´extincio.

Primer, una companya de clase em va fer una foto, tots ens vam fer fotos.

La mestre va posar les fotos a l'ordinador i nosaltres teniem que fer formes amb elles uns van fer una rodona uns altres un quadrat, la que em va fer la foto va ser una companya molt entremaliada.

Les fotos les vam posar al "PAINT SHOP PRO" .

La que em va fer la foto, no la va fer molt bé perque se li va anar la mà, jo no estava preparada i ella li va donar al botó.

Les fotos han sortit molt malament pero no per culpa de la meva companya sino, per culpa meva jo vaig posar la foto en rombe y van quedar raro.

Vam agafar una foto i la vam ficar al "PAINT SHOP PRO". Després la vam tallar per la meitat i vam dibuixar nosaltres l'altra mitja cara al nostre estil.
Aixó ho vam fer també amb el "PAINT SHOP PRO" cada vegada feiem un quadrat després ho guardavem tot i al final ho vam juntar tot i vam crear un estil molt modern tot de quadrats hi havia gent que feia rodones i unes altres més coses jo vaig fer aixó. Aquesta imatge va cobrar vida gracies al paint shop pro era molt bonic.

A mi m'agrada molt jugar a polis i cacos i a la Nintendo ds, tinc un joc molt bonic, de cuinar .També m'agrada molt veure pel·lícules. Però el que més m'agrada és jugar a l'ordinador al ZOO TYCOON, és molt divertit i al msn.També m'agrada molt jugar amb els meus hàmsters el Pipo i la Yiya i també amb els meus peixos. Però sobretot quan vaig amb els meus amics de colònies. ÉS SUPER!!! També m'agrada veure Camera cafe.I també m'agrada molt Escenas de matrimonio.

ENRERE