Em dic Carla, soc morena i molt enrollada, tinc 11 anys i vaig a l'escola Ceip Anselm Clavé, de la meva escola m´agrada el
pati, les colonies i els meus companys, que son molt divertits i enrollats. El que no m'agrada gens són els lavavos , perquè fan pudor. Tampoc m'agradaria separar-me dels meus companys.
Quan sigui gran vull ser periodista, presentadora, o mestra d'aquesta escola.

Primer ,una companya de la clase em va fer una foto,el meus companys i les companyes també es van fer una foto. La nena que em va fer la foto,com veieu va possar el dit on s'enfoca la foto!

Quan la mestra les va passar a l'ordinador vam obrir el "PAINT SHOP PRO 5"

En aquest programa vam fer formes, moltes formes : de quadrats ...els vam possar efectes molt raros.

Per fer la mitja cara vam fer: vam obrir el "PAINT SHOP PRO".Vam tallar la cara per la meitat i vam dibuixar l'altra part.

Això ho vam fer ,també, amb el "PAINT SHOP PRO",el dibuix. Desprès anaven fent el quadrats i ho anavem guardant. Després vam anar a l' "ANIMATION SHOP" i vam crear el moviment. I va quedar molt bé.

A mi m'agrada molt "EL HORMIGUERO". És un programa de televisió, que fan a CUATRO. I també "EL INTERNADO", que és una sèrie que la fan a ANTENA 3.

ENRERE