Sóc el Dani i tinc 11 anys, vaig a l´escola Anselm Clavé. El que més m' agrada de la meva escola és la gimnàstica, la informàatica i les sortides. El que menys m'agrada de l'escola és llengua i la música. De gran m'agradaria ser veterinari o futbolista.
Ens vam fer una foto a la classe d´informatica, després amb un programa anomenat paint shop pro vam deformar les fotos i ens vam anar a efectes o a deformació i vam posar-les com nosaltres volguessin.
Primer ens va fer una foto la mestra les va descarregar a l'ordinador, ens vam anar al paint shop pro vem esborrar la meitat de la foto i a la part que quedava buida la vam dibuixar nosaltres.
Primer ens vam anar al paint shop pro després vam dibuixar formas com volguessin, formes boniques , divertides. Quan feiem un dibuix el teniem que guardar per que no s'esborrés, després amb l' animation shop andavant,andavant...i finalitzar, archivo, guardar como i guardar i ja està.
A mi el que més m'agrada és jugar a hockey amb els meus amics.

ENRERA