Em dic Estela i tinc 11 anys i vaig a l´escola Anselm Clavé. El que m´agrada més de l´escola són els meus amics i amigues i els professors!! El que no m´agrada gens és que els nens de la meva escola m´insultin. De gran vull ser mare i cantant!!!!!
Nosaltes hem fet això amb el Paint Shop Pro, hem obert una foto i hem anat a imatge, efectes i deformacions les hi hem aplicat una a sobre de l´altra i després hem pintat a sobre d´ella.
A una foto que ens van fer li vam esborrar la meitat i després l´hem dibuixat i pintat amb l´ajut del ratolì.
Vam fer un dibuix i cada vegada el desàvem, amb l'assistent d´animacions de l´Amimation Shop vam muntar aquesta animació.
Bueno, bueno a mi aquest noi m´agrada molt crec que es molt guapo perque soc la seva fan numero 1!!!! el Zac Efron ha treballat a la pel·lícula HSM aquest és el tipus de música que m´agrada!!!!!

INDEX