Em dic Nacho, tinc 11anys i vaig a l´escola Anselm Clavé. De la meva escola m´agrada el pati, l´Educacio Fisica i l´Informatica. El que no m'agrada gens és que hi hagi tan poc temps de pati. Quan sigui gran vull ser futbolista. M' agraden aquests animals: l' escorpi , el camaleó, el mussol, el ratpenat, la pantera , el porc senglar, el rinoceront, el pingüí i el cocodril.

Ens vam fer una fotografia la vam ficar a l' ordinador ivam utilitzar el paint shop pro 5 i ho vam transformar en això utilitzant deformacions i efectes

Ens vam fer una foto i vam esborrar una mitja part i despres la vam haver de dibuixar.

Ho vam fer amb el paint shop pro cada vegada que feiem una cosa la guardavem i despres vam utilitzar el animation shop.

El Senyor dels Anells la batalla per la terra media 2, és la pel·li i el joc que més m'agrada.

ENRERE