Notícies, avisos, novetats, agenda

Xerrada:

“ESTÀS PANTALLAT.” a càrrec d'EDPAC, es celebrarà el proper dimecres 26 de maig a les 17:30, al laboratori de l'escola.

Escoleta posa't guapa! ( dissabte 19 i diumenge 20)

Diuen que val més una imatge que mil paraules, però...

Hola acabo d'arribar de l'escola, ( hi ha gent que encara hi deu ser) i m'agradaria compartir, així en calent, la sensació que tinc: estic molt contenta, han estat 5 hores molt productives. Felicitats als organitzadors, i a tothom que hi ha col.laborat. Em sap greu no poder-hi anar demà, penso que és quan FEM quan és més efectiva la comunicació, moltes vegades les paraules, sense els fets,  no ajuden gaire a coneixe'ns.
Tota la comunitat educativa de l'escola:  mestres, pares i mares, alumnes, lÀlex,Anna tècnica, ......... tots junts FENT.
Fins dilluns.
Lola

Hola Sussanna,
et re-envio aquest missatge que la Lola ha enviat al Claustre de l'Escoleta. Ella m'ha demanat que si podies ho fessis arribar als pares. No puc afegir ni una coma. La realitat és que si no anéssim tots plegats tan plens d'agenda, valdria la pena fer-ho més sovint. Per què compartir activitats que reverteixen en una millora per l'escola, pels nens, pels mestres i pels pares creau uns llaços, unes complicitats, una entesa i un no sé que difícil d'explicar que fa que aquesta comunitat nostra no només avenci, si no que ho faci satisfeta i somrient.
Una abraçada i moltes gràcies a tots!
Mercè

Xerrada:

“RESPONSABILITATS COMPARTIDES .” a càrrec de Carles Parellada, es celebrarà el proper dimecres 16 d'abril.

Xerrada:

“TREBALLAR PER COMPETÈNCIES.” a càrrec de Conxita Màrquez, es celebrarà el proper dimarts 11 de març al laboratori de l’escola.

Pergamino vertical: PREGÓ  FESTA COMMEMORATIVA  30è ANIVERSARI “ESCOLETA”     Als nostres pobles i ciutats l’inici de la festa major s’anuncia mitjançant un pregó, normalment a càrrec d’alguna persona representativa de la vila, a la plaça principal i davant d’un públic expectant i il•lusionat.    A l’escola també estem de festa. Celebrem 30 anys d’existència i ho volem anunciar als quatre vents. Com? Mitjançant aquest senzill escrit. Davant de qui? De tots vosaltres, nens i nenes, pares i mares, mestres, personal laboral, i de tots aquells que heu passat per l’escola i que per una raó o per una altra estimeu, estimem aquesta escola, que és la nostra, la de tots.     Us convidem a viure ben intensament aquest aniversari i per molts anys!!!!!!!!!!    CEIP ESCOLA BELLATERRA

CEIP Escola Bellaterra.
Campus Universitari de la UAB, s/n. 08193 - Bellaterra (Barcelona) - 93 581 15 83 - 93 581 10 30 - a8039896@xtec.cat