 
Els alumnes de 3r estan treballant l'article i la separació de síl·labes. Per tal de practicar us adjuntem alguns links perquè pugueu treballar des de casa. L'únic que heu de fer és prémer sobre engega'l (applet) o verlo (applet).
Ànims!
 
3r:
http://pelsnens.blogspot.com/2007/12/nadala-les-bsties-al-naixement.html
4t:
http://blocs.xtec.cat/agarri23/2008/11/22/les-figures-del-pessebre/
http://www.youtube.com/watch?v=oXyeb1UqmMc
 
1r. trimestre |
- Caixaforum. "Miquel Barceló".
- Festival Internacional de Teatre.
- Dinàmica Educativa. "L'època de les masies".
- Dinàmica Educativa. Ateneu. "Macedònia. M'agrada".
|
2n. trimestre |
- Sabadell. "Masia de Can Déu".
- Dinàmica Educativa. "De l'hort al mercat".
- Dinàmica Educativa. "L'època de les masies".
- Dinàmica Educativa. Teatre en anglès. "Magic book".
|
3r. trimestre |
- Dinàmica Educativa. "L'Ajuntament".
- Dinàmica Educativa. "Domador de sons".
- Colònies. Serinyà - Els Refugis.
- Dinàmica Educativa. Zona Esportiva Can Xarau. "Aqualúdic i aeròbic".
|
Projectes: Sortides a determinar segons el tema treballat. |
1r. trimestre |
- Colònies. Juneda - Les Obagues.
- Festival Internacional de Teatre.
- Caixaforum. "Miquel Barceló".
- Dinàmica Educativa. Ateneu. "Macedònia. M'agrada".
|
2n. trimestre |
- Dinàmica Educativa. Teatre en anglès. "Magic book".
- La Tordera.
- Imax.
|
3r. trimestre |
- Dinàmica Educativa. "Domador de sons".
- Torre de Collserola.
- Dinàmica Educativa. Zona Esportiva Can Xarau. "Aqualúdic i aeròbic".
- Dinàmica Educativa. Ateneu. "Programa de ràdio".
|
Projectes: Sortides a determinar segons el tema treballat. |
 
Recomanacions
-
Els autorcars de l'escola NO es poden utilitzar de manera esporàdica i que qualsevol canvi ha de ser comunicat per la direcció de l'escola.
-
De llaminadures, recomanem que a l'escola no se'n portin, i tampoc recomanem les llaunes de begudes quan anem d'excursió.
-
Els nens i les nenes de cicle superior han de tenir la bata i les sabatilles de dansa (dins una bosa de roba) a l'escola. Es portaran a rentar a casa cada final de trimestre.
-
La bata i les jaquetes han de portar una veta suficientment llarga per poder-les penjar.
-
L'agenda és un valuós instrument de comunicació pares-escola, per això us demanem que la utilitzeu per comunicar-nos per escrit els dubtes, absències i les informacions que considereu necessàries. Nosaltres també ho fem i a més a més també la utilitzem per fer-vos saber les sortides corresponents.
-
Cal que sigueu molt puntuals a les 9 h, a les 15 h i a les 17 h.
-
Us recordem que per Nadal celebrem "L'amic invisible". Això vol dir que cada nen/a prepara un obsequi pel company /a de la classe que li hagi tocat. Pensem que és un bon moment per treballar diferents tipus de valors.
-
Les entrevistes amb les famílies estan planificades. Consulteu les dates a la secció "Calendari", apartat "Reunio amb les famílies"
 
P3 |
P4 |
P5 |
Primer |
Segon |
Tercer |
Quart |
Cinquè |
Sisè |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|