FESTES

A Can Palmer celebrem festes populars per ajudar a mantenir les tradicions i gaudir d'activitats conjuntes del centre. Es a més una manera de demostrar als membres de la comunitat educativa que les àrees que impartim tenen una finalitat concreta.

Al Nadal fem activitats com la Cantada de Nadales, on els nostres alumnes apliquen els coneixements de l'àrea de música i ho mostren a la resta de la comunitat escolar. A la Mostra Gastronòmica, els alumnes més grans conviden a la resta de l'escola a gaudir de les seves creacions culinàries.

Per Carnestoltes queda reflectit tot el treball d'escola fet al voltant d'un tema acordat per tot el centre. Principalment elaborem la disfressa a l'àrea de plàstica i vinculem l'activitat amb d'altres àrees.

A Sant Jordi fem activitats com els Jocs Florals on els nostres alumnes demostren les seves habilitats artístiques i literàries.

Celebrem la cloenda del curs amb una festa d'entrega de diplomes, orla i el comiat de sisè.

PRESENTACIÓ PROJECTE EDUCATIU COMPOSICIÓ DEL CENTRE QUČ FEM A L'ESCOLA EL DĄTIL