CONTEXT DE L'ESCOLA
L'escola està ubicada a la zona nord-est de Reus, al carrer Mont Caro, 2-6; al Barri Sol i Vista, barri perifèric de la ciutat. Va néixer amb l'allau immigratòria dels anys 60. Està situat a 2 km. del centre urbà.
És un barri amb solera i identitat pròpia. Té poca infraestructura comercial. Compta amb la Parròquia de l'Assumpció. En els darrers anys l'Associació de Veïns del Barri està força implicada en les activitats i festes de la ciutat.

Darrerament també s'ha obert la Residència i Centre de Dia Roger de Llúria amb la que portem a terme activitats conjuntes esporàdicament.
En línies generals, el nivell socioeconòmic i cultural del barri és mitjà.
Molts dels habitants del barri són castellanoparlants. Aquests tenen coneixement del català, l'entenen; però alguns no el parlen.