Tradicionalment la castanyada és la primera festa col·lectiva que celebra la nostra escola. És la festa de la tardor, el començament de les primeres fredors i el canvi en els colors del paisatge...

En aquesta festa el que cerquem és omplir de continguts el caire lúdic de la mateixa a partir de valors que tradicionalment impulsa l'escola: la convivència, el treball cooperatiu i la creació artística.

Aquests són els actes programats per la festa d'aquest curs:

Dimecres 26, a la tarda
  • L'alumnat de Cicle Mitjà passarà per les classes tot fent l'anunci de la festa.
Divendres 28, a la tarda
  • Treball per classes relacionat amb la festa: dites, poemes, jocs populars i refranys típics.
  • A les tres quarts de quatre, visita de l'exposició preparada per l'alumnat de Cicle Mitjà on podrem veure productes típics de la tardor i, com no, de la Castanyada.
  • A un quart de cinc acomiadament de la festa per classes amb el seu tutor.
  • Finalment, tothom ha berenat i s'ha cruspit els panallets i les castanyes.
No deixeu de donar una ullada a les fotografies de la festa.