Fira de la Solidaritat

El cap de setmana de l'4 i 5 d'octubre, l'escola participarà en la XIX Fira de la Solidaritat de Badalona que tindra lloc a la Rambla. Hi haurà nombroses activitats, i nosaltres obrirem una parada amb materials del nostere agermanament amb l'escola La Inmaculada de La Prusia de Nicaragua. No hi falteu!.

Dissabte 4 d’octubre
16 h Convocatòria i muntatge de la fira a càrrec de les entitats
17 h Inauguració de la XXI Fira de la Solidaritat i de la Mostra d’Entitats. Jocs del món i educatius.
18 h Exposicions, conferències...
18.30 h Cercavila-batukada a càrrec del grup Pugui-Pugui de l’Escola Salvador Espriu.
20.30 h Sopar de cuines del món. Entitats del Consell de Solidaritat de Badalona
22 h Actuació del grup Hombres bala. Rambla (davant de Roca i Pi)
23 h Actuació del grup de música tradicional cubana Son Cubano. Tot a la Rambla (davant de Roca i Pi)

Diumenge 5 d’octubre