Vermouth del 25è aniversari

Durant tot aquest curs hem estat celebrant el 25è aniversari de l’escola. Només ens falta tornar a veure tots aquells que durant aquests anys hi heu passat, alumnes i mestres. Per això el dia 1 de juny, de 12 a 2 del migdia, esteu convidats a fer un vermut a l’escola. Ens agradaria molt poder compartir amb vosaltres una estona agradable, on pugueu veure fotos, les llistes de les classes i fer petar la xerrada una estona.

Podeu venir amb els fills (que vells ens sentim!). Intentarem posar algun “cangur” perquè puguin estar jugant al pati de les rodes (quin records, oi?) i així vosaltres podreu estar només per fer el tafaner.

La trobada està oberta a majors de 16 anys. Els menors d’aquesta edat heu de venir acompanyats dels pares.