SANT JORDI 2008

Com cada any el dia de Sant Jordi el CEIP ESTEL organitza diferents activitats. Entre les més destacades enumerem: la venda de roses i llibres, l'escenificació teatral de la llegenda de Sant Jordi, el certament literari i un berenar de germanor amb coca i xocolata.

Preparem les roses

La llegenda

Els nens i nenes de 1r. i 2n. fan la representació teatral de la llegenda de Sant Jordi.

Certamen literari

Cada any el dia de Sant Jordi es fa un certamen literari on els alumnes guanyadors llegeixen les seves creacions. Prèviament un jurat popular n' escolleix les millors (tres de cada curs).

Cal dir que tots els cursos participen fent les seves creacions, però que no participen al concurs.

Aquest any els alumnes han preparat:

- P3, P4 I P5: RODOLINS

- Cicle inicial: RODOLINS (1r) i DITES (2on)

- Cicle Mitjà: endevinalles

-Cicle Superior: poemes

Premis 3r curs en la categoria d'endevinalles:

1r lloc: Arnau Caziu

2n lloc: Pau Guitart

3r lloc: Farah

Premis 4t curs en la categoria d'endevinalles:

1r lloc: Marina Carulla

2n lloc: Hind