'oc

Aquí teniu l'enllaç a la nova web. CLIQUEU AQUÍ

Benvolgudes famílies
,
Ja estem en  marxa, esperem que hagueu passat un bon estiu.
Nosaltres venim amb les piles carregades.
Us deixem unes informacions del vostre interès.

- La reunió de famílies noves al centre i EI-3 serà el proper 7 de setembre a les 9:30.
- L'inici del curs serà el 12 de setembre. L'entrada de EI-3 serà progressiva del 12 al 14.
Les reunions d'aula seran ( totes a les 16:45):
EI-4 i 5: 2 d'octubre
1r: 27 de setembre
2n: 28 de setembre
3r: 28 de setembre
4t: 25 de setembre
5è:
2 d'octubre
6è: 26 de setembre
RECORDEM QUE LA SETMANA DEL 12 AL 15 ÉS LA SETMANA SOSTENIBLE. US ANIMEM A VENIR A PEU, AMB BICICLETA, PATÍ I NO AMB VEHICLES QUE CONTAMININ.

Us deixem el recull de les fotografies de la Festa de Final de curs.

- A l'apartat Llibres de text 2017-2018 trobareu:
- El llistat complert de llibres de text.
- El llistat de llibres que s'han de comprar per cada curs.
- Les diferents quotes de material a pagar per cicles.

- A
l'
apartat Informacions generals hi trobareu documents de sortides i altres que poden ser del vostre interès.

- A l'apartat Àlbum de fotos hi trobareu les fotografies de les activitats del curs passat i de l'actual. Si vosaltres també teniu fotos d'algunes activitats us animem a que les compartiu amb nosaltres, les podeu enviar al correu de l'escola a8001522@xtec.cat i nosaltres les penjarem en els àlbums de fotos o compartir-les directament en els àlbums de fotos.
- A l'apartat Youtube hi trobareu els vídeos de les activitats del curs passat i de l'actual.

Moltes gràcies!
EQUIP DE MESTRES

EQUIP DE MESTRES 16 - 17

Els dimecres  Dia de la fruita

(Es recomana que els alumnes portin fruita per esmorzar)

Informació sobre l'horari d'accés al recinte escolar

L’horari escolar és de dilluns a divendres  de 9 a 12:30h i de  les 15 a les 16:30h.

Les portes del recinte escolar es tanquen deu minuts després de les entrades de les 9 i les 15h, i a les sortides a 12:45 i a les 16:45.

FORA D’AQUEST HORARI,  I DURANT ELS CAPS DE SETMANA I PERIODES DE VACANCES, EL RECINTE ESCOLAR ESTÀ TANCAT, QUEDANT PROHIBIDA L'ENTRADA.

Escola i Ajuntament.

MENÚ MENJADOR