2.3   Criteris d’avaluació

A nivell de grup:  un criteri d’excel·lència seria  veure que en l’activitat de futbol, handbol... a quatre zones hi intervenen tots els alumnes participants, i que ajuden els companys d’altres zones, totalment immersos en el rol que pressuposa la seva col·locació en l’espai. Podríem estar relativament contents si la intervenció d’alguna zona és mínima.  Hauríem de millorar aquest aspecte si el alumnes no fossin capaços de participar correctament en zones diferents.

A nivell personal:  La intervenció de l’alumne en activitats on es col·loca en situació de competició pel control d’una zona en un grup d’iguals en quant a habilitats motrius és un bon criteri d’excel·lència. Necessita millorar l’alumne  que no és capaç de controlar una zona competint amb companys/es de semblant nivell motriu.

Ítems d’avaluació : 

·         Participa en els jocs i activitats on ha de controlar una zona i ajuda als altres companys/es del seu equip a participar.

·         Participa en els jocs i activitats on ha de controlar una zona però se’ n descuida sovint de fer participar als altres companys/es del seu equip.

·         Li costa participar en els jocs i activitats on ha de controlar una zona; sol esperar que els altres companys/es de l’equip li facin la feina.